Flygstart.se

• Ändra din sökning

Sydafrika

Billiga flyg till Pretoria

Sök billiga flyg till Pretoria. Hos Flygstart.se hittar du alltid billiga flygresor till flygplatser som Wonderboom Apt. i Sydafrika. Aldrig förr har det varit så enkelt och smidigt att hitta flygstolar och flygbiljetter till Pretoria!
Alla städer i Sydafrika

Bloggat om Pretoria

7 jul - Från blogg: Zetterlind i .za
...att vi flyttat ut ur huset fortsätter vi ändå med äventyr och utflykter. Igår var vi i Pilanesberg c:a två timmars tur norr om Pretoria. Vi har varit där förut och det är ett mycket vackert naturområde beläget i en sedan miljontals år utdöd vulkan. Med oss...
7 mar - Från blogg: Zetterlind i .za
...ok, speciellt nan-brödet.Efter middagen tog min kollega med oss ut på en promenad i stadsdelen. De flesta stadsdelarna i Johannesburg och Pretoria är folktomma när det är mörkt (många även på dagen), men här var det massor med människor som var ute och...
27 feb - Från blogg: Zetterlind i .za
...den stängda bakluckan, hittat den oöppna banankartongen, ätit en banan tagit ut tre-fyra till och springer ut med dem i handen...allt undertiden jag sitter i bilen.. snacka om close encounter... Mer info om resan kommer imorgon kväll när vi kommer till...
27 feb - Från blogg: Sydafrikabloggen
...med Rovos Rail som utsetts till världens lyxigaste tåg. Tåget har flera olika sträckningar och vi hade valt att åka mellan Cape Town och Pretoria. Vår vän Ismael som är lokal trafikpolis här i Somerset West hämtade oss på morgonen och körde oss till Rovos...
21 feb - Från blogg: Zetterlind i .za
...har vi ägnat åt sightseeing i närområdet, både i Pretoria och Johannesburg.I lördags morse var vi tidigt uppe och körde Tyra och Ivar till konståkning och cricket. Sedan åt vi alla frukost hemma vid 9-tiden med Andrea, Daniel och deras 2 flickor innan vi...
4 jan - Från blogg: Sydafrikaexperten
...i Göteborg och sen Matka, turistmässan i Helsingfors i slutet på Januari och efter det 2 hela månader i Sydafrika :) Kommer bl a besöka Pretoria, Johannesburg, Kruger, Swaziland, St Lucia, Drakensberg, Garden Route, vindistrikten och Kapstaden..med några...
Till inlägg
...smarta och nyttar AF.  och massmedia. De annonserar efter arbetskraft på AF. Sök jobbet här... Samåkning på en helt ny nivå. Polisen i Pretoria, Sydafrika, trodde knappt sina ögon när de stoppade den lilla Renault Clion. Förutom föraren, Melanie Minnie,...
11 aug - Från blogg: CarolineBach.com
...life is good when you can own things.” While we were in the bus, the guy called his girlfriend who has been waiting for him in Pretoria for two months. “Hey, come out, I’m outside your door!” he said and hung up, and when the girl...
8 jun - Från blogg: Johanna
...för oss i Sydafrika. Imorgon åker vi till Livingstone i Zambia för att se Victoriafallen. Jag har haft en väldigt intressant vecka här i Pretoria. Jag har varit i kåkstaden Soweto, fick följa med Sofie på ett ambassaduppdrag på ett sjukhus med flyktingar,...
1 jun - Från blogg: Johanna
...Åström In the djungle 2012-06-01 @ 08:36:15 Igår åkte jag, Victor och Malin till en farm utaför Pretoria där de föder upp bland annat lejon och hästar i förebyggande syfte. En halv dag spenderade vi där tillsammans med att mata, promenera och busa med...

Karta

Flygbolag

Kommer inom kort..

Charter & Weekend

Charterresor kommer inom kort..

Andra städer i Sydafrika

Johannesburg | Kapstaden | Nelspruit | Port Elizabeth | Durban | Hoedspruit | Skukuza | Springbok | Lanseria | George